Asus A7CC-7S008C (T5600/2048MB/120GB)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus A7CC-7S008C (T5600/2048MB/120GB) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

SjoerdvR 17-09-2008

Zeer goede laptop, gebruik m nu al ruim een jaar. Hij is lekker snel, goede videokaart en het scherm kijkt heerlijk weg. Alles er op en er aan, veel toebehoren voor mediacentre en een degelijke tas. Geluid is perfect en heeft zelfs een !!mini subwoofer!!?!? :)
Helaas heb ik ook het probleem met catalyst control centre en loopt de laptop op de accu regelmatig vast (asus heeft een bios update beschikbaar) maar dit heb ik nog niet opgelost. Ook heb ik problemen met de SP/DIF. ik ben nog aan het zoeken naar een oplossing.
Kwaliteit is goed alleen de serivce van de werknemers bij asus kan beter.

rikje 15-04-2007

ik heb deze laptop nu 2 weken en ben er zeer tevreden over.
bijna alles doet het met vista :(
alleen de catalyst van de ati software wil nog niet ,krijg bij het opstarten de melding dat het niet werkt ,maar alles doet het wel .
geluid is goed ,de cam iets minder in de avond maar het is ook geen supper cam .